Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 decembrie 2010

Habar n-am.

Pula mea, m-am gândit că ar mai fi timpu' să mai postez şi eu ceva.
Mă gândesc cam cât de mult m-am scimbat anu' ăsta. Din toate punctele de vedere, psihic şi fizic.
Pe bune chiar arăt scene? Aşa zice cam toată lumea.
Mi-e dor de vremurile când eram un copil mic şi mă jucam cu puţa-n nisip, măcar ma pot da mare că pe atunci nu ascultam manele. Singurul lucru bun. Super anu' ăsta am învaţat sa dansez dnb (drum and bass pt. copii care se dau mari ascultători da habr n-au prescurtările.) Câcat. Şi sincer, e un lucru cu care pot sa mă mândresc. Altceva? Mi-am facut de vreo 3 ori un pierce, care de fiecare dată avea un sfârşit tragic. Am mai crescut, god damnit. M-ai cresc mult?!
Am observat că în ultimul timp copii se apuca din ce în ce mai mici de fumat, adică-n pula mea eu pe la 6 ani habar n-aveam ce-i aia. Şi cică am facut un pact cu taicămiu, ca cică de la anu' ne lăsam amandoi de fumat. Cred ca o sa fie ceva de genu' care rezistă mai mult nu să ne lăsăm.
Alte realizări... cam nimic. Sunt mai naşpa ca anu' trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu