Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Fumatul part. 2

Asa incepem, azi 20.11 am ras paan la epuizarea rasului de o copilita.
M-am intalnit cu o tovarasa, si ea era cu o copiluta sa-i zicem. Facem cunostinta, totul pare ok pana cand aflu ca e a7a si fumeaza. In pula mea nici 1.50 nu avea. Asa, continuam, vine bunicasa, ii cere o tigara , ii da si i-a zis lu' bunicasa sa zica fuck you, pula si chestii din astea. Cum sa o pui pe bunicata , pe care o strigi ca o pisica proasta, Bella-rebela s afaca asa ceva? In pula mea, totusi imi bat eu joc de 99% din lucrurile care exista, dar prietenii si familia sunt puncte sensibile, inafara de parinti, pe care-i nu-i inteleg deloc. In fine, i-o dat bunicasa tigara, am mers sa fumam. Eu am fumat-o aproape toata sdar asta e partea a2a, am incerat sa-i explic cam cum sta viata, dar era proasta gramada. Cateva fraze : "Dar tu, daca nu crezi in Dumnezeu, nu vine satana dupa tine?", "Doamne ferestema" de 9875869082304823937 ori sau i-am zis ca sunt hermafrodita in gluma si povestea mea, si face sa-i arat oraganul =))))))))))))))))))). In pula mea ce fel de copil e asta? Vine de pe marte?! ...
Vorbeam cu tovarasa de iesirea de diseara si face ea ca "Dar se face discoteca in timpul postului? Si mergeti?:O " Fata ti-qam mai zis de 984704828547889 ori sunt ATEICA! nu stia nimic. Peste asa oameni sa tot dai =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu