Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 24 noiembrie 2010

Auch.

Chiar nu-m vine sa cred ca micutul meu blog a ajuns la 500 si ceva de vizualizari. Adica sunt varza, ce pula mea?! =))
Postarea asta va fi despre ce fac eu aici.
Chiar nu incerc sa fac oamenii sa rada, ma fac singura de ras in fata altora. To ce scriu sunt aberatii, nimic fascinant, interesant, captivant. Poate o sa fac candva si un blog de genul asta. Nu stiu. Nu stiu nimic. Decat ca dupa ce termin facultatile
"GOOD BYE ROMANIA! I WILL NEVER MISS YOU!" .. adica emigrez. Momentan chiar n-am ideei de nimic. Maine am teza si probabil iau 5, mie lene sa invat, deci totul e ok.

Auf Wiedersehen! Ma gasesti pe faisbuc.

Un comentariu:

  1. câcâcâ câ chhh

    Ălea sunt afişări, nu vizitatori distincţi. Să fie 300 şi ar fi mulţi, adică, cu 300 de oameni poţi face o groază de chestii. Poţi invada o ţară de dimensiuni mici, poti face revoluţie şi chiar poţi apăra cetatea Sparta de armata persană.

    RăspundețiȘtergere