Totalul afișărilor de pagină

joi, 14 octombrie 2010

Manastirea e cea mai buna alegere.

Asa. In primul rand azi mi-am dat seama ca sunt nesimtita si ca imi place sa fac glume pe seama oamenilor mai slabi de inger. Mai ales fazele seci. Sunt specialitatea mea. Pula mea stiu ca am jignit multe persoane la viata mea si probabil o sa jignesc si in continoare, dar asta e viata. Pt. toata lumea pe care am jignit-o imi pare rau. Primul pas spre vindecare e recunoasterea. Asa ca peste vreo 4 ani ma voi calugarii ca sa stiu ca o sa ajung intr-un loc mai bun in viata de apoi. Imi doresc si eu la randul meu sa-i ajut pe alti sa revina la calea cea dreapta, adica calea lu' Dumnezeu.

Da. Gluma. Dar oare cum as arata maicuta?

2 comentarii:

  1. Vei fi cea mai cool maicuta! :))Asta-i clar!
    Vei rezista tu sa nu injuri de morti si sfinti?:> Vei rezista fara bautura, tigari...si eventual fara droguri?:>
    Sau mai bine! In manastire se vor face party'uri de tripati! :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti spun eu ca nu cred ca as rezista fara chestiile de mai sus. =))

    RăspundețiȘtergere