Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 27 octombrie 2010

Fumatul...

... afecteaza dintr-o data creierul si te prosteste.
Da si va multumesc tuturor care m-ati inspirat pt. aceasta postare. <3

Cazul 1.
Asa, deci mai nou toata lumea care fumeaza se crede importanta. Si eu fumez ce naiba dar pt. mine e deja un cacat. Pur si simplu, merg eu la o tovarasa. Sambata NOPATEA. Si vad acolo o fetita. Clasa a6a cred. Si pula mea. Tovarasa se imbraca si i-am propus fetitei sa ma insoteasca pana pe balcon pt. ca vroiam sa savurez o tigara. Ajungem noi. Imi aprind tigara si dintr-o data o vad ca face niste ochi mari si o intreb daca vrea si ea o tigara. A zis ca da. S-a aprins-o si ea. Pur si simplu soc. Am intrebat-o decat timp fumeaza, de ce fumeaza, etc. Mi-a dat cele mai tampite raspunsuri, bineinteles. Ca un copil mic pe care il intrebi "De ce vrei bomboane?", "Pt. ca toti copii au." Jalnic.

Cazul 2.
Ies de la scoala, o sun pe o tipa, o intreb daca vine la o tigara. A zis ca vine, dar ca mai e cu o tipa si daca e ok daca vine si ea. Am zis ca da. Ne-am intalnit pe undeva prin oras si am recunoscut-o pe tpa. E in clasa a8a. O putifrica. Un metru si 3 muci. Da, in fine sa continuam. Am intrebat-o daca fumeaza. A zis ca nu, in timp ce mergeam spre un loc linistit am inceput sa vorbit despre slimuri, eu spuneam ca sunt naspa si o s-o spun in continuare si se baga si fatuca aia in seama, face ca unele slimuri sunt bune, soc. O intreb ca de unde stie si face o fata din aia de copil prost. I-am zis ca nu-s nascuta de 3 zile pe planeta asta | sunt de 4| si m-am uitat sec spre ea, mai mult scarbita. Ajungem la locul respectiv si eu nu mai aveam tigari, nici tovarasa si scoata aia pachetu' de Dunhill Negru. Soc. Chiar nu ma asteptam la asta.

Si lista poate sa continue dar n-am chef sa ma scriu.

Mori ba!

Un comentariu:

  1. si asa mai teoretic, ce vrei sa scrii tu descpre fumat?.. ca pana acum doar ai aberat^^..

    RăspundețiȘtergere