Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 octombrie 2010

Chestii mai noi.

Ha ha teapa. Vara asta m-am trait viata la maxim si nu am plecat la ORSOVA O_o.

Asa so. sa incepem. Vara asta mi-am futut 2 suvite blonde foarte secsi. Nu mi-am mai facut snakebites-urile dar asta e, mai am 2 veri pana plec. Pana atunci tebuie sa fac de toate, dar daca alea de la agentie o sa ma faca hot o sa fie ok. Totusi incepe sa-mi fie dor de mare, de show-uri, de distractie, dar pana la rev (care va OMGOMGOMG WTF?! ) mai sunt ceva petreceri importante. Nu? Mai e Hallowenul, Craciunul si ZIUA MEA. Cea mai tare chestie. Deba astept mai e aproximativ o luna. Ha ha. Dar cel mai tare mi-e dor de MARE. Pana la anul mai e mult si bine... >.<>. Fetele erau femei-barbati dar erau relativ de treaba pt. niste persoane izolate de lume. Antenamentele erau extenuante. Nu puteam sa ma asez pe wc WTF?! Am stat 2 saptamani. Cea mai faina tipa incepatoare a plecat dupa 3 zile ( desteapta fata) si estul erau niste ciudate, a mai era inca una Dalia draguta. And that’sit. Restu proaste, o curva si cam atat. Baietii aratau atat de penal si cand se mai si dadeau la mine muream de ras =)).
-Iesiri in fiecare zi -_-’’.
-Bunoci o pula. =)) Nici macar unu. De ce trebuie sa stau in prostia asta de oras fara bunoci?! :|
-Prieteni stranii, ultimul exemplu P**** din Suceava. Fata aia era penala : o curva foarte proasta si mazaca. Nu stiu cum am luat-o sa doarma o seara la mine.
-Mare 1 saptamana. Destul de tare, am mers la Liberty, ma combinam in fiecare zi si faceam multa plaja. Mie dor de MARE!
-A si am renuntat la lumea virtuala. Nu mai dau 2 bani pe ea. Si am devenit relativ un scene kid. @real world. Nu pe hi5 ca alti cu iubit virtual =))) Lol sunteti niste ciudati.

Promit ca o sa mai scriu. Nu stiu cand, dar o sa ma straduiesc sa intru mai mult.
Pa dude.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu